What is in, What is out?!

Trends in fashion, society and media

UIT: Bier drinken

 

Duitsers drinken steeds minder bier, Heineken verkoopt minder, het lijkt wel alsof de enige die nog bier drinken de comazuipende jeugd van West-Friesland is.

Hoewel de Duitsers minder drinken, consumeren ze alsnog een flesje per dag. Best redelijk. En Heineken heeft de omzet zien dalen, maar verdiende alleen al in het eerste kwartaal van 2010 2,936 miljard euro. Lijkt me niet slecht voor een bierboer.

Wellicht niet zo erg als we allemaal wat minder drinken, scheelt weer verkeersdoden,( zinloos) geweld en een hoop katers!

Info & Utils

Published in woensdag, april 21st, 2010, at 13:07, and filed under Cultuur, Lifestyle, Overig.

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

One Response

  1. BIER Says:

    BIER IS NIET UIT

    Vieze swoele naajers

    Sascha Olschewsky

What is in, What is out?! © 2010. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.