What is in, What is out?!

Trends in fashion, society and media

IN: Bierambulance

De bierambulance in actie

Wie nadat de supermarkten zijn gesloten nog een biertje wil drinken is de klos. Het bier in de snackbar kost 2,50 euro per blikje en de kroeg is te ver fietsen. Onverwacht bezoek krijgt dan maar een kopje lauwe thee aangeboden. Gelukkig is er nu de bierambulance. Voor 1 euro per biertje leveren ze gratis aan huis. Minimale afname is een krat, dus dan zit je op 28 euro (24bier+statiegeld) voor een leuke avond.

De bierambulance wordt gerund door grillroom La Brochette in Utrecht. Eigenaar Dilaver kwam op het idee een bierbezorgservice op te zetten door de biertaxi. Verschil met de taxi, is dat de ambulance tot 5 uur ‘s ochtends erop uit trekt. En in het weekend willen ze tot 7 uur ‘s ochtends gaan bezorgen. En niet alleen bier, ook wijn, mixdrankjes, sigaretten en eten.

Het klinkt te mooi om waar te zijn, dus hebben we deze week de bierambulance uitgetest. De service was geweldig! Nog sneller dan een echte hulpdienst stond de dienstwagen voor de deur. Met een krat koud bier. Een echte aanrader voor de yuppen en studenten van Utrecht. Dus ben je boven de 16, dan mag volgend telefoonnummer niet missen in je mobiel: 06 400 40 400.

Info & Utils

Published in donderdag, oktober 7th, 2010, at 20:10, and filed under Cultuur, Lifestyle, Overig.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

2 Responses

  1. Belkis Kurdal Says:

    Wat een geweldig idee. Super als je niks meer in huis heb.
    Succes met je onderneming!!!

    Zeker een aanrader.

  2. jolande Says:

    beste vriend

    Ik staar al uren naar mijn leeg glas
    Ik wou dat daar een oplossing voor was
    Ach, waarom zou ik zelf iets ondernemen
    want er is een ambulance die me glas zal vullen….
    met alle drankjes die ik zou willen

    veel geluk met je zaak en jammer dat utrecht niet om de hoek is

What is in, What is out?! © 2010. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.