What is in, What is out?!

Trends in fashion, society and media

UIT: Alice in Wonderland

“Aan deze Alice in Wonderland blijft namelijk een zure, commerciële nasmaak kleven. Dit is een film die zo expliciet gericht is op het bereiken van een zo groot mogelijk publiek dat het bijna gaat irriteren.” zegt niet alleen Filmtotaal. Ook vrienden die de film hebben gezien, komen gedesillusioneerd naar buiten. Jammer dat Depp niet hot is in deze film. Jammer dat Alice haar verwachtingen niet waar maakt.

Info & Utils

Published in zondag, maart 21st, 2010, at 17:21, and filed under Beroemdheden, Lifestyle, Media, Overig.

Tags: , , ,

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

One Response

  1. Iris Says:

    om maar niet te spreken over de kans op koppijn en epileptische aanvallen na een “zogenaamde” 3D film…

What is in, What is out?! © 2010. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.